قیمت بیت کوین گارد نزولی به خود گرفته است

قیمت بیت کوین تمایل به کاهش تا حمایت‌های ۵۱ و ۴۷ هزار دلار را دارد.

ارزهای دیجیتال همان پول‌های دیجیتالی هستند که غیر متمرکز بوده و با استفاده از بلاک چین عملیات پرداخت و کارهای روزمره بشر را آسان‌تر می‌کنند.

پردازش و انتقال سریع اطلاعات، عملیات پرداخت با کارمزد کمتر، خدمات غیر متمرکز بانکداری، سرگرمی و سرمایه گذاری از مهم‌ترین کاربردهای بازار ارز دیجیتال است. در این مقاله به تحلیل تکنیکال کوتاه مدت بیت کوین خواهیم پرداخت و روند پیش روی آن‌را به صورت کامل بررسی خواهیم کرد تا سرمایه گذاران با آگاهی بیشتری اقدام به خرید و فروش کنند.

 قیمت بیت کوین طی ۳۰ روز اخیر با کاهش ۲۱ درصدی مواجه شد و از سقف ۷۲ هزار دلاری به ۶۱ هزار و ۳۴۲ دلار رسیده است که در حال حاضر مابین دو سطح قوی قرار دارد و در صورت عبور از هر کدام می‌تواند به همان سمت حرکت کند.

مقاومت ۷۲ هزار دلار یک سطح قوی و مانع جهت رشد بیشتر است که باید شکسته شود؛ در غیر این صورت، اگر حمایت معتبر ۵۷ هزار دلار در کوتاه مدت از دست برود، حمایت ۵۱ و ۴۷ هزار دلار در دسترس خواهند بود. واگرایی مثبت اوسیلاتور rsi نیز نشان می‌دهد که احتمال دارد قیمت یک برگشت کوچکی به سمت بالا داشته باشد و سپس به نزول ادامه دهد. همچنین، احتمال ریزش شاخص و در نهایت قیمت بیت کوین تا حمایت ۳۵ وجود دارد و پیش بینی می‌شود قیمت فعلاً به سمت حمایت‌های پایین‌تر گارد نزولی گرفته و بازار را اصلاحی کند.

دیدگاه
آخرین اخبار