بهترین کرم پودر در دنیا

کرم پودر، یکی از اون محصولات خیلی مهمی که توی کیفیت و زیبایی نهای میکاپ تاثیر خیلی زیادی داره. درواقع شما برای این که یک پوست تمییز ، صاف و یکدست داشته باشین نیاز دارین که از یک کرم پودر استفاده کنید و این که محصولی که استفاده میکنید چه کیفیت و ترکیباتی داره بسیار مهم هست.

خیلی از اوقات ممکنِ براتون پیش اومده باشه که کرم پودرتون رو از بهترین برند انتخاب کرده باشین ولی اون نتیجه ی دلخواه رو به شما نمیده و فکر میکنید اون رو اشتباه استفاده میکنید، در حالی که کرم پودر رو اشتباه انتخاب کردین ، این که محصول مناسب با نوع پوست شما باشه اهمیت خیلی زیادی داره ما در ما سفورا به شما یاد میدیم که چه محصولی مناسب با پوست شماست و با چه محصولی بهترین نتیجه رو میگیرید اموز هم میخوایم 5 تا از بترین کرم پودر های دنیا رو به شما معرفی کنیم شما میتونید با خوندنِ مزایا و ویژگی های اون محصول مناسبتون رو انتخاب کنید.

کرم پودر استی لادر

اولین معرفی کرم پودر استی لادر، محبوب ترین محصول بین میکاپ آرتیست های حرفه ای هست. این محصول مزایا و ویژگی های فوق العاده ای برای افرادی با پوست چرب و مختلط داره ، ویژگی های اون :

  1. 24ساعت موندگاری
  2. ضد آب
  3. بدون ترکیبات مضری مثل پارابن، الکل و روغن
  4. دارای تاییدیه از متخصص پوست
  5. کاور بسیار عالی
  6. مناسب پوست های چرب و مختلط
  7. ظاهر نهایی مات و طبیعی
  8. تکسچری مایع و فید بسیار راحت

کرم پودر استی لادر، میتونه تمامی عیوب روی پوست رو به بهترین شکل ممکن کاور کنه و به هیچ عنوان ظاهر طبیعی پوست رو از بین نمیبره و درست مثل پوست دوم و بی عیب و نقص برای شما عمل میکنه.

این کرم پودر یکی از بهترین گزینه ها برای پوست های چرب هست چرا که فرمولاسیون اون به شکلی طراحی شده که میزان ترشح چربی پوست رو خیلی خوب کنترل میکنه و اجازه نمیده پوست چربی بیش از حدی تولید کنه و یا ظاهر اون براق ، درخشان و چرب دیده بشه.

شما وقتی این محصول رو انتخاب و استفاده میکنید، میبینید که تا لحظه ی آخری که روی پوست شما قرار داره ظاهرش درست مثلِ ساعت اولی هست که استفاده کردین. به هیچ عنوان تغییر شکل و یا رنگ نمیده و اکسید نمیشه.

کرم پودر مک

کرم پودر مک برای انواع پوست مناسب هست و مطمئن باشین با استفاده از اون به هیچ عنوان نمیخواید که اون رو تغییر بدین ، این کرم پودر :

  1. 24 ساعت موندگاری روی پوست
  2. آبرسانِ پوست
  3. کنترل چربی پوست
  4. ظاهر نهایی مات روی پوست
  5. تکسچری مایع و فید راحت
  6. کاور قابل ساخت
  7. فاقد مواد مضر

کاور قابل ساختی که این محصول داره به این معنی هست که شما با توجه به میزانی که کرم پودر رو استفاده میکنید از اون پوشانندگی میگیرین و میتونید از طبیعی ترین تا فول ترین کاور رو داشته باشین .

کرم پودر مک 2 خاصیت خیلی مهمی داره اولین خاصیت آبرسانی پوست هستش که از کیکی و خشک شدن پوست و میکاپ جلوگیری میکنه و بعدی کنترل میزانِ ترشح چربی پوست هست که نمیزاره پوست و میکاپ هم چرب بشه برای همین هم میگیم این کرم پودر برای انواع پوست مناسب هست .

مک به هیچ عنوان داخل منافذ و خطوط پوستی نفوذ نمیکنه و تا آخرین لحظه به همون شکلِ یکدست و زیبای خودش باقی میمونه که میتونه برای افرادی که در طول روز فرصت ندارن میکاپشون رو تمدید و یا چک بکنن یک ویژگی عالی باشه.

اگر پوست خیلی خشکی دارین حتما قبل از اون از یک پرایمر آبرسان استفاده کنید و یا این که کرم پودرتون روبا محصولی مثل اسنشیال اویل مک ترکیب کنید تا رطوبت اون بالا بره و از حالت مات و خشکی بیرون بیاد.

این محصولات رو به صورت اورجینال میتونید از سایت مای سفورا تهیه کنید ، این سایت محصولاتش رو با ضمانت اصل بودن به شما ارائه میده.

کرم پودر هدی بیوتی

محصول بعدی کرم پودر هدی بیوتی از فول کاور ترین کرم پودرهای دنیا که پوست های چرب به شدت به اون علاقه دارن.ویژگی های هدی بیوتی :

  1. 24ساعت موندگاری
  2. تکسچر مایع
  3. ضد آب
  4. ضد تعریق و رطوبت
  5. ظاهر نهایی به شدت مات و مخملی
  6. گیاهی و فاقد مواد مضر
  7. مناسب پوست های چرب و مختلط
  8. کاور به شدت قوی

این محصول رو به افرادی که به دنبال محصولی برای پوشاندن عیوب پوستی مثل جوش، جای جوش، بافت ناهموار پوستی و... هستن به شدت پیشنهاد میکنیم.چرا که میتونه بدونِ سنگین و چرب کردن پوست این کاور عالی رو به پوست شما بده.

هدی بیوتی رو باید کم کم استفاده کنین، اگر توی مرحله ی اول مقدار خیلی زیادی از اون رو روی پوستتون اپلای کنید، فقط باعث میشه فید کرم روی پوستتون سخت بشه و در نهایت ظاهری کیکی و ماسیده به شما میده. بهترین کار اینه محصول رو به مقدار کمی روی پوست بزنید، فید کنید، اجازه بدین خشک بشه و اگر نیاز بود باز به کرمتون اضافه کنید.

کرم پودر نارس

کرم پودر نارس، محصولی که برای پوست های نرمال و خشک یکی از بهترین انتخاب هاست.

این کرم پودر :

  1. 16ساعت موندگاری
  2. ضد تعریق و رطوبت
  3. تکسچری مایع و فیدی راحت
  4. رطوبت رسان
  5. دارای ترکیباتی مفید برای پوست
  6. مناسب پوست نرمال و خشک و کدر
  7. درخشان و شاداب کننده پوست
  8. ضد انتقال

این محصولی دارای ترکیبی از عصاره های سیب، تمشک و هندوانه هست که میتونه رطوبت و شادابی خیلی خوبی رو به پوست شما بده و در کنارش سبب میشه بافت پوستتون به مرور زمان بهبود پیدا کنه.

نارس ضد انتقاله به این معنی که بعد از استفاده میتونید با خیال راحت از ماسک استفاده کنید و لباستون رو تعویض کنید بدون این که نگران پاک یا پخش شدن کرم پودرتون باشین.

کرم پودر لورال

کرم پودر لورال یکی از سبک ترین محصولاتی که در دنیا وجود داره. ویژگی های این محصول شامل موارد زیر میشه:

  1. موجود در دو مدل 24 و 32 ساعته
  2. تکسچری فلوئیدی و فیدی بسیار راحت
  3. به شدت سبک روی پوست
  4. بدون مسدود کردن منافذ پوستی
  5. دارای ترکیباتی مفید مثل spf
  6. کاور مدیوم تا فول

این کرم پودر به هیچ عنوان منافذ پوستی رو مسدود نمیکنه و همین قضیه از به وجود اومدن جوش و یا لک روی پوست جلوگیری میکنه. لورال برای انواع پوست به خصوص پوست های نرمال و خشک مناسب هست و میتونید با خیال راحت اون رو روزانه استفاده کنید.

کاور خیلی خوبی داره و میتونه تمام عیوب و لکه های روی پوست رو خیلی خوب پوشش بده. رنگ بندی لورال به شدت متنوع هست میتونید رنگ بندی اون رو در سایت مای سفورا ببینید و تهیه کنید.

5 تا از بهترین محصولات دنیا رو به شما معرفی کردیم، اگر میخواین با بهترین برندهای دنیا و محصولاتِ آرایشی و پوستی بیشتری آشنا بشین وارد سایت مای سفورا بشین و اونجا در کنار دیدنِ این محصولات میتونید با خیالی راحت از اورجینال بودن محصول خریدتون رو انجام بدین.

اگر نیازی به راهنمایی هم داشتین میتونید با مشاورین این سایت در تماس باشین.

www.mysephora.ir

دیدگاه
آخرین اخبار